Nynäshamn tävling;)

Glenn är bara underbarast!

Bara så ni vet:P


På morgonen trodde vi att vi hade Jääääätelång tid på oss. Så vi gick i godan ro till banan och kollade lite på tävlande. Sedan, när jag pratade med en kompis, så sa  hon att de redan hade gått banan. Blev jag stressad eller vad?!? Så jag fick lära mig banan, och skriva upp den på ett papper. Sedan blev det till att rida fram. Han var lite seg och motvillig.

Sedan, när jag kom in på banan, var han helt underbar.
Jag tror att han fattar att det gäller. Att han helt enkelt ska ge hundra procent. Han flög fram, som en virvelvind. Men vi lyckades peta ner ett hinder(?). Han snubbade knappt. Men hela hindret åkte ner. DOck inte hinderstöden. MEN hindret revs från " Fel håll". Det var ett plank som hade blåsts ner ganska mycket innan. Men aja. Han var iallafall helt UNDERBAR han var bäst helt enkelt! Puss på Glenn!

Kommentarer
Postat av: Ello Almer

Hejhej!

Förlåt för att jag nästan red in i dig på framridningen, lite pinsamt! ;*

Men jag var helt okoncentrerad och så bara dök du upp från ingenstans! ;D

2009-08-16 @ 17:32:39
URL: http://elloalmer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men gud vad kul! Synd med petet.. =( Har du börjat prova hackamoret?

Visst är han toppen inne på banan? =D Han älskar verkligen att tävla!



Kram

2009-08-16 @ 18:21:23
URL: http://hoppryttarinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0