Regnväder...

Usch... Det värsta regnvädret igår:(
Värst var det ju självklart när jag hade bokat banan ör gymnastikhoppning.... Så först blev det ridning på volten. Men efter 10 minuter satt ridkläderna sm korvskinn på huden. Så jag gick in i det lite mindre blöta ridhuset, men mycket dammigare. Men mamma ställde upp lite hinder och så ändå. Jag var ju tvungen att träna lite inör på söndag;) HAn var ganska fin. Dock lite låg i formen som vanligt. Men han är ju inte helt i toppform heller. Hoppen var ganska fina. Men jag fick rida helt i jodhpurs. Utan chaps. Så jag  blev nypt hela tiden av stiglädrerna.

Men idag blir det iallafall dressyrträning för isabelle. Då ska jag nog få hjälp med hans låga form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0