Slutar...

Pallar inte blogga... Jag tycker redan (då det ändå är sommarlov) att det blir stressigt. Även då om skolan börjar i morgon. eftersom jag vill plugga mer och rida mer så finns det inte mycket tid till att blogga. Speciellt nu när jag ska planera dagarna så jag hinner med det jag vill. Eftersom jag ska tex plugga 2 timmar varje dag, vara i stallet Minst 3 timmar. Och sedan vill jag ju sova lite också:P

Sedan känner jag att bloggandet inte ger mig något. Inte speciellt roligt längre och det blir inte (som jag tänkt) att det förbättrar min ridning då jag har lättare att jämföra. Nepp, det lagrar jag nog bättre i hjärnan.

Vi får se, om jag kommer igång igen -med en annan blogg- . Kanske, men inte så troligt. jag kommer iallafall hålla mig uppdaterad med andras bloggar o så.

Sedan vill jag bara pasa på att tacka alla läsare och en ändå ganska sjysst tid med bloggandet.

//Elli

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, Tilde vann en liten nalle och min kusin vann en apa :P Jag tkr att du är duktig på att blogga, måste du sluta... =(

2009-08-23 @ 18:33:48
Postat av: Melina

tråkiigt.

Men jag förstår dig!

Lycka till på alla tävlingar och det övriga vardagslivet :P

//M&S

2009-08-23 @ 22:17:15
URL: http://litliskjoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0