Oaktiv

japp, ännu en gång har jag vart oerhört oaktiv igen:P Men jag tävlade iaf i söndags. På framridningen gick det ganska kasst. Men jag mådde ganska illa, hade inte ätigt ordentligt och kände mig jättesjuk. Jag var nästan spyfärdig. Men in på banan ändå.  Skam för den som ger sig. Så fort speakern sa Baile na Gleanna fel så piggades jag upp rejält. Vet inte varför, men sån e jag:P
Sedan red helt enkelt banan. Det gick super. Grunden var plättlätt då en stor del av den var en gammal barndomsövnng (som jag fortfarande andvänder). Så den var: Dogleg, halft igenom, och det läskiga.
Glenn tittade lite på hindret med gossedjur och glassgubbar, men underbarsom han är så hoppade han utan att tveka.
Jag red med mer "attityd" det blev ingen cressyrgallop inte:) men vi gick iallafall dubbelnolla  så jag är supernöjd:D

Sedan drog vi te östergötland och lät honnom g på bete:)  Hinner inte skriva mer, men men....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0