Taggad till tusen!

Jag (och förhoppningsvis Glenn:P) är supertaggad(e) till tävlingen på söndag på hölö. Dock ska vi bara hoppa 90. Mamma vekade sugen på att jag skulle starta 1 m. Men där tog det stopp. Lite kan ja ju fortfarande lekarunt lite på banorna. Oj, det lät fel. Klart jag ska ge 100% men jag ska nog vänta lite till 1 m. Kanske till hösten? Det är ju mest tävlingar då.  Aja, men Glenn är iallafall i superform.

Jag ska satsa på att rida honnom mycket framåt på grundomgången och inte hålla tillbaka så mycket. Och till omhoppningen(som jag hoppas på få va med i) Så ska jag gasa lite mer och korta upp svängarna lite.

Det viktigaste jag vill få ut av tävlingen är att gå felfritt i grunden, då har jag uppfått ett mål ( att rida 3 felfria rundori grunden) Och på omhoppningen vill jag rida mer. Då hoppas jag på ärovarv. Men jag blir nöjd om vi kommer med max 18 fel. Det är så man ska göra för då blir man nästan helt säkert nöjd:Psrtdn
Dålig bild men...




Kommentarer
Postat av: ponnybus.blogg.se

Är det en c-ponny du har? :)

2009-07-11 @ 00:24:25
URL: http://ponnybus.blogg.se/
Postat av: Tuva

Hej, tack för det där med dålig bild! Jag kan ju inte din kamera jag visste inte när jag skulle trycka ju. :P

2009-07-11 @ 16:34:22
URL: http://rohannesroan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0